DEATH FIST

DEATH FIST bol jeden z prvých xeroxovýh fanzinov na Slovensku venujúc sa extrémnej muzike. Vznikol v roku 1991 a pravidelne a nepravidelne aj s prestávkami vychádzal až do roku 2005, keď jeho existencia bola nadobro ukončená. Tu bola obnovená jeho činnosť vo forme blogu. Túto stránku ,robia fanúškovia hudby, ktorý si recenzované produkty kupujú sami! Nie sme viazaný žiadnym dlhom voči vydavateľom a kapelám!

sobota 27. mája 2017

MALOKARPATAN "Stridžie dni" CD 2016 (Hexencave/Nomad Sky Diaries)

Počul som už chvály o tejto formácii, ktorá škatuľku Black metal Poňala z jeho prapôvodu. No to môžem! Priznám sa, že pri slove "Black metal" utekám, lebo nemám chuť počúvať umelé, melodické disco riffy s klávesami , určeným k páreniu mladých  "black metalistov". Ale v prípade MALOKARPATAN, to vôbec nehrozí!!!
KURVA, toto je BLACK METAL!!
Špinavý, temný, nedokonalý. Je to ako keby som počúval staré Bathory a Venom. Presne takto si predstavujem prapôvod tohoto štýlu. Toto je veľký tresk ,black metalovej scény a Malokarpatan ju vedia fakt dobre. Ten feeling a atmosféra, ktorá z tejto nahrávky sa len tak leje, proste zabíja. Vyvoláva to vo mne spomienky, keď som si prvý krát v živote pustil Bathory. Bol som presne takto prekvapený. A Malokarpatan nie sú žiadny mladý, takže vedia určite, kde satan spáva.
Úplné plus je celkový koncept nahrávky v podobe starej Slovenskej reči, nárečia. Ako intrá používajú sekvencie z filmovej muziky, starých Slovenských rozprávok, dokonca aj strýco Marcin tu povie vtip. A názvy skladieb sú tiež originálne! Veď posúdte : "Kýho besa mi to tá stará ohyzná striga do pohára nalála" alebo "Starý z hory,čo zver svoju budzogánem pobil". Záhorácky dialekt, jak vyšitý. Enem aby na východze im rozumeli!
Som prekvapený a zároveň aj potešený, že takéto ohyzdnosti s ana Slovensku dejú. Nabudúce si už určite nenechám ujsť ich koncert! Len Tak dále !
-Lepra-
BANDCAMP

Žiadne komentáre: